fredag 4 mars 2011

Under isen

Ont i halsen. Har jag. Väldigt mycket.

Tycker lite synd om mig själv faktiskt. Mannen var sjuk i samma förkylning för några veckor sedan men då tänkte jag att han bara var "lite manligt sjåpig" och tyckte att han kunde skärpa sig och inte ligga och slappa.... Det var INNAN jag fick samma förkylning själv.

Så det blir ett lugnare fredagsmys än vanligt ikväll. Bara Liten och jag hemma. Lilleman är med sin morfar och hans M på sportlov och har varit borta sedan i tisdags och käraste mannen är i Götet.

På Spåret, lite Skavlan, te med honung och lite choklad. Gos med lillpojken.
Så får det bli.

Och så hoppas jag att jag är piggare imorgon när mina två andra pojkar kommer hem.

Ha en fin fredag!

2 kommentarer:

  1. Krya på dig! Och om ditt halsonda inte går över - gå till läkaren och kolla så att det inte är halsfluss. Då har man fruktansvärt ont i halsen och är bra hängig. Men det kan så klart vara ett virus också. Hoppas du piggar på dig snabbt. Kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du känner dig bättre. Så tungt att inte få vara frisk.
    Krya på dig, kram!

    SvaraRadera