onsdag 27 januari 2010

Snöstorm och nackskott

Meterologernas varningar igår kväll stämde för en gångs skull. Det har fullständigt VRÄKT ner snö här idag, säkert 30 cm. Å inte har det singlat ner i sakta mak heller utan drivit in från sidan i kraftig blåst. Och ska man fortsätta tro på SMHI och YR så kommer det mer under torsdag och fredag. Puh!

Det blir ju vackert ute och barnen är glada men jag hade ärligt talat vant mig vid att inte behöva skotta fram bilen på morgnarna så det är med lite dubbla känslor jag tittar ut genom fönstret.

Till råga på allt så har jag jätteont i nacken, eller rättare sagt på höger utsida av halsen.
Det strålar upp mot huvudet och verkar ha låst sig rätt ordentligt nere i skuldran. Måste försöka få en tid hos en naprapat eller osteopat imorrn. Tog en väldigt varm dusch alldeles nyss för att försöka mjuka upp mig lite men det verkar ha gått sådär.

Fy sicket trist inlägg. Bara gnäll, gnäll, gnäll. Men så får det vara just idag.

1 kommentar:

  1. Man måste få gnälla av sig också, det är svårt att inte göra det när man känner sig sliten av det ena eller det andra. Det är att tömma bägaren så att man kan fylla på med ngt bättre :)

    SvaraRadera