måndag 14 juni 2010

Han är här nu!

I lördags morse, den 12 juni kl 02.38, kom han då äntligen. Vår lilla Liten som vi väntat på så länge.Efter en snabb men häftig förlossning (som jag berättar mer om senare)så låg han där på mitt bröst. Lyckan var fullständig. Tårar av lycka, trötthet och lättnad strömmade ner för mina kinder. En till älsklingspojke hade kommit till oss.

Idag kom vi hem från BB. Just nu försöker jag förstå att det är sant, att vi verkligen är fyra i familjen. Lyckan är fullkomlig. Nu går jag in i bebisbubblan ett tag. På återhörande alla fina vänner där ute i cyberrymden.

Sa jag att han ska heta Anton?

5 kommentarer:

  1. Inget kan slå känslan av att komma hem med en nyfödd bebis! All lycka till er! Kramar

    SvaraRadera
  2. Ett STORT grattis till er lilla Anton! Så underbart !
    Ha det gott i bebisbubblan nu. Kramar!

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga nyheter! Jag har varit här inne ett par gånger per dag och kollat om det kommit en bebis (och varit ganska övertygad om att så var fallet).

    Stort GRATTIS till er lille kille! Njut av bubblan så ses vi i cyberspace igen om ett tag, ser fram emot att höra mer om förlossningen och hur du upplever den första tiden som tvåbarnsmamma :)

    kram till hela familjen

    SvaraRadera
  4. Härligt, härligt, härligt och grattis, grattis, grattis. Igen och igen och igen.
    KRAM

    SvaraRadera