söndag 6 juni 2010

Jag rör mig i små cirklar

Igår var vi på utflykt. Åkte ut till kusten, åt nystekt strömmingsflundra med potatispuré, dillsmör och rårörda lingon på restaurang, besökte en finfin trädgård på vägen dit. Satt ute och åt middag i kvällssolen.

Idag har jag ätit lång och sen frukost, spelat Yatzy med mannen (och förlorat två gånger i rad...), tagit en långpromenad på säkert 5 km, ätit lunch på bryggan. Nu ska jag lägga mig bredvid Lilleman och vila en stund i soffan.

Vore det inte fint om Liten föddes på Sveriges nationaldag eftersom jag är född på Norges??
Det är min förhoppning just nu.

Ha en fin söndag!

2 kommentarer:

  1. Låter som om du har sköna dagar så här precis innan ni blir fyra! Hoppas att Liten har tittat ut idag på nationaldagen och om inte, att h*n inte vill stanna kvar i magen allt för länge...

    Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  2. Ingela - tyvärr ingen nationaldagsbebis. Men den som väntar på något gott.... Jag ska ut och gräva lite i trädgården nu så får vi se om det händer nåt. Kram!

    SvaraRadera