tisdag 9 mars 2010

Tonårskärlek


Satt och blev lite tonårsnostalgisk så här på eftermiddagen. Kan bero på att jag lyssnar på gamla godingar på Spotify. Gjorde precis en sökning på den kille som fick mitt tonårshjärta att svämma över när jag var sådär 13-14 år. Inser att han är född 1959 och har fem barn. Över femtio alltså. Vad säger det egentligen? Att han var betydligt äldre än jag redan på den tid det begav sig och att jag inte är purung längre.....

Men han är fortfarande stilig, håll med om det.

Och för er som mot förmodan inte känner igen sötnosen ovan så kan jag upplysa om att det är sångaren i norska gruppen A-ha, Morten Harket.

Nå, vem eller vilka fick era oskyldiga tonårshjärtan att klappa lite fortare??

1 kommentar:

  1. Brian i Sweet. Tills jag läste att han inte varit snäll mot sin fru. Då föll han platt som en pannkaka i mina tioåriga ögon... ;)

    Fin blogg du har!

    SvaraRadera