onsdag 18 mars 2009

Bästisbesök


På lördag kommer två av mina bästa vänner hit på besök. Vi har inte setts på snart ett år och det är första gången de är här sedan vi flyttade. Jag känner mig helt upprymd och lycklig. Det ska bli så roligt att få visa dem runt och dela med mig av det liv vi lever här.

Vi ska inte göra något speciellt, bara vara. De har fått instruktioner att lämna allt högklackat och obekvämt hemma och istället ha med sig varma och sköna skor att gå långa promenader i och framförallt mjuka myskläder att sitta framför brasan i.

Vi ska bara äta gott, ta långa promenader, dricka kaffe, äta semlor, prata om livet, dricka vin och tanka positiv energi från varandra. Det ska bli underbart kul - jag längtar!

Välkomna hit, K och C!

Den finfina bilden lånade jag från Vävkompaniet. Bilden heter "Bästa bästisar" och är en akvarell målad av Ingrid "Imse" Söderberg.

2 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt med bästisbesök. Blir lite avundsjuk, jag har min bästis alldeles för långt bort och hennes planerade besök hos mig hr blivi uppskjutet en månad. Tid med goda vänner, promenader, samtal framför brasan - det kan inte bli annat än en underbar helg för er. Njut!

    SvaraRadera
  2. en sån helg vill jag med ha!

    SvaraRadera