torsdag 5 februari 2009

Är jag en fegis?

Många av de bloggar jag läser är fyllda med fina bilder av författaren själv och dennes barn, kärlek, hus och vänner. Det tycker jag är jättetrevligt och gör bloggarna levande och personliga.

Själv känner jag mig däremot inte så bekväm med att lägga ut bilder. Varken på mig själv eller på mina nära och kära. Jag vet inte riktigt varför men det känns så utlämnande. Framförallt skulle det kännas märkligt att lägga ut bilder på sonen och andra nära anhöriga som inte själva valt att ligga ute på nätet.

Jag känner mig kluven inför det här. Hur resonerar ni andra som bloggar? Både ni som lägger ut privata bilder och ni som inte gör det?

2 kommentarer:

  1. Jag lägger ju ut bilder ibland, på mina barn. På ett sätt känns det inte bra, för att de själva inte fått vara med och välja. På ett annat sätt känns det ok, för att jag vill vara en aning personlig och privat, trots allt. Men jag är kluven i frågan. Verkligen. Och jag respekterar verkligen att alla gör olika.

    SvaraRadera
  2. Jag bloggar inte men tycker att du skall gå på din magkänsla. I R M A

    SvaraRadera