måndag 16 februari 2009

Måndag kväll hemma hos oss

Mannen är på övervåningen och lägger lille kärleken. Det är väldigt tyst däruppe nu så förmodligen sover de båda två. Vi har eldat i kaminen hela kvällen så det är 28 grader varmt i vardagsrummet. Aningen svalare i köket där jag sitter men inte mycket. Ändå har jag fleecetröja på mig. Jag har bara ett linne under och det blir för kallt så jag behåller den på och rör mig väldigt sakta istället för att inte bli för varm... Det går sådär. Jag gillar när det är varmt men våra fina vårtulpaner är inte fullt lika förtjusta.

Veckan började med en rivstart. Internmöte direkt på morgonen för att stämma av och planera upp veckans arbete. Vi konstaterade återigen att det är mycket nu, men insåg samtidigt att det är ett lyxproblem i sådana här tider så vi tackar och tar emot och hoppas trenden håller i sig. Sen direkt iväg på lunchmöte med en kund och därefter nästa möte med en kollega till honom. Avrapportering och planering. Kastade mig i bilen och åkte till dagis och hämtade E. Sen till firman och plockade upp M. Ett snabbt stopp på lokala ICA och sen hem. Tonfisksallad med Quinoa till middag, lite mer jobb och nyheter på TV.

Senaste numret av Mama har kommit! Det blir min kvällslektyr.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar